Publicare anunturi Adevarul, ziar national, 87.000 exemplare/editie

Licitatii

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi® sau Ziarul Locuri de Munca (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

LICITATIE CRAIOVA- Ziarul Juridic

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 25 Jan 2022
Spitalul Clinic de Neuropsihiatrie Craiova, cu sediul in Craiova,Calea Bucuresti 99, anunta scoaterea la licitatie a obiectelor de inventar si mijloacelor fixe scoase din uz(casate) in data de 31.02.2022 ora 11.00. Pretul de porinire al licitatiei: -Deseu fier amestecat 1.2 lei/kg -Deseu aluminiu mixt 5.5 lei/kg -Deseu lemn 220 lei/tona Relatiile si anexele cu obiectele de inventar si mijloace fixe se gasesc la sediul din Calea Bucuresti nr.99,Craiova tel/fax:0251/597857

Hidroconstructia Organizeaza Licitatie

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 24 Jan 2022
HIDROCONSTRUCTIA SA UCM organizeaza licitatie de vanzare mijloace fixe in 29.08.2021, ora 11. Informatii 0248635500, cosmin.chitu@hidroconstructia.com

Bucuresti Sucursala Cernavoda Organizeaza

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 24 Jan 2022
SNN SA Bucuresti, Sucursala CNE Cernavoda organizeaza licitatie publica cu strigare pentru inchiriere spatiu proprietate SNN-CNE Cernavoda, avand destinatia desfacere produse diverse, in Complex Cazare CNE Cernavoda, bloc F7, apartamentul 106, cu suprafata de 97,40 mp, situat in str. Energiei, nr. 15, Caietul de sarcini si detalii privind participarea se pot obtine la telefon 0241/803001. Termenul maxim de depunere oferte este 15.07.2021, ora 10.

Licitatie Publica Pentru Concesionare Teren

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 24 Jan 2022
LICITATIE PUBLICA PENTRU CONCESIONARE TEREN Primaria comunei Ostrov , aduce la cunostinta celor interesati ca organizeaza LICITATIE PUBLICA PENTRU CONCESIONARE Teren destinat amenajare stupina ", in suprafata de 1.500 mp, situat in comuna Ostrov parcela A 1816/80 , jud. Constanta, bun proprietate privat . Informatiile privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 1. Informatii generale privind concedentul,: Comuna Ostrov , str. 1 Mai, nr. 19, judetul Constanta , tel. 0241857010 , fax 0241857010, e-mail: primariaostrov@yahoo.com, cod fiscal 4804482 2. Persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare de la secretariatul Primariei Ostrov .Contravaloarea documentatiei de atribuire este de 50 lei 3. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 13.07.2021, ora 15.00. 4. Data limita de depunere a ofertelor: 20.10.2020, ora 16,30. 5. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primariei comunei Ostrov , Strada 1 Mai, nr. 19, judetul Constanta 6. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 7. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 22.07.2021, ora 12.00, la sediul Primariei comunei Ostrov, Strada 1 Mai, nr. 19 , judetul Constanta. 8. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute: Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Constanta Strada Traian , nr. 31, judetul Constanta , telefon: 0241606597, fax 0241582563, e-mail tr-ct-contencios-reg@just.ro

Distributie Dobrogea Organizeaza Procedura

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 24 Jan 2022
E-DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. organizeaza procedura valorificare individual sau la pachet a 6 garsoniere, situate in:jud.Constanta, mun.Constanta, aleea Egretei, nr.11, bl.D1, parter, apt nr.2,3,4,5,9,10;Suprafata utila garsoniera:10,02mp, valoare pornire per garsoniera 7.000 lei, la care nu se adauga TVA. Se vor lua in considerare Propunerile Irevocabile de Achizitie primite la Enel Servicii Comune, in atentia:Real Estate, Bucuresti, sector 3, blvd.Mircea Voda, nr.30, etaj 7, pana la 22.06.2021. Documentatia aferenta si formularul de oferta se pot solicita la:realestate.ro@enel.com sau 0725.658.607;

Hidroconstructia Organizeaza Licitatie

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 24 Jan 2022
HIDROCONSTRUCTIA SA UCM organizeaza licitatie de vanzare mijloace fixe in 29.01.2021, ora 11. Informatii 0248635500, cosmin.chitu@hidroconstructia.com

Anunt Participare Licitatie Deschisa Concesiune

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 20 Jan 2022
Anunt de participare la licitatie deschisa pentru concesiune bunuri din DOMENIUL PUBLIC. 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul fiscal, adresa, nuamrul de telefon, telefax si/sau adresa de email a persoanei de contact.Judetul Tulcea-Consiliul Judetean Tulcea, cu sediul in Tulcea, str.Pacii nr.20, reprezentat de Horia Teodorescu-in functia de presedinte, cod fiscal.4321607, tel.0240502213, fax:0240513071. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunurilor care urmeaza sa fie concesionate:obiectul concesiunii il constituie urmatorul bun imobil:teren piscicol ocupat de Amenajarea piscicolaPeriteasca, in suprafata de 1713.85ha (17.138.596mp) care apartine domeniului public al Judetului Tulcea, situat in extravilanul comunei Murighiol, cu nr.cadastral 30101, inscris in Cartea Funciara nr.30101/Murghiol; Concesionarea se face conform OUG.57/2019 si conform Hotararii Consiliului Judetean Tulcea nr.42 din 27.03.2020. 3.Informatii privind documentatia de atribuire:;se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire:documentatia de atribuire a concesiunii se poate obtine prin cumparare de la sediul concedentului din Tulcea, str.Pacii nr.20. 3.2.Denumirea si adresa srviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire:Compartimentul Gestionarea si Dezvoltarea Domeniului Public-Consiliul Judetean Tulcea, municipiul Tulcea, str.Pacii nr.20, etaj 2, camera 204, telefon.0240502213. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar:potrivit prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.57/2019:Pretul este de 200.lei-setul, suma care va fi platita direct la casieria Consiliului Judetean Tulcea, Municipiul Tulcea, str.Pacii nr.20, sau in contul:RO33TREZ64121360250XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea. 3.4.Data limita pentru solicitarea clarificarilor:14.04.2021, ora 14.00. 4.Informatii privind ofertele:Fiecare ofertant poate depune o singura oferta. 4.1.Data limita de depunere a ofertelor:26.04.2021, ora12.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:Ofertele se depun la sediul concedentului, Registratura generala, Consiliul Judetean Tulcea, municipiul Tulcea, str.Pacii nr.20, judetul Tulcea. 4.3.Numarul&am

Anunt Participare Licitatie Deschisa Concesiune

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 19 Jan 2022
Anunt de participare la licitatie deschisa pentru concesiune bunuri din DOMENIUL PUBLIC. 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul fiscal, adresa, nuamrul de telefon, telefax si/sau adresa de email a persoanei de contact.Judetul Tulcea-Consiliul Judetean Tulcea, cu sediul in Tulcea, str.Pacii nr.20, reprezentat de Horia Teodorescu-in functia de presedinte, cod fiscal.4321607, tel.0240502213, fax:0240513071. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunurilor care urmeaza sa fie concesionate:obiectul concesiunii il constituie urmatorul bun imobil:teren piscicol ocupat de Amenajarea piscicolaPeriteasca, in suprafata de 1713.85ha (17.138.596mp) care apartine domeniului public al Judetului Tulcea, situat in extravilanul comunei Murighiol, cu nr.cadastral 30101, inscris in Cartea Funciara nr.30101/Murghiol; Concesionarea se face conform OUG.57/2019 si conform Hotararii Consiliului Judetean Tulcea nr.42 din 27.03.2020. 3.Informatii privind documentatia de atribuire:;se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire:documentatia de atribuire a concesiunii se poate obtine prin cumparare de la sediul concedentului din Tulcea, str.Pacii nr.20. 3.2.Denumirea si adresa srviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire:Compartimentul Gestionarea si Dezvoltarea Domeniului Public-Consiliul Judetean Tulcea, municipiul Tulcea, str.Pacii nr.20, etaj 2, camera 204, telefon.0240502213. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar:potrivit prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.57/2019:Pretul este de 200.lei-setul, suma care va fi platita direct la casieria Consiliului Judetean Tulcea, Municipiul Tulcea, str.Pacii nr.20, sau in contul:RO33TREZ64121360250XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea. 3.4.Data limita pentru solicitarea clarificarilor:14.04.2021, ora 14.00. 4.Informatii privind ofertele:Fiecare ofertant poate depune o singura oferta. 4.1.Data limita de depunere a ofertelor:26.04.2021, ora12.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:Ofertele se depun la sediul concedentului, Registratura generala, Consiliul Judetean Tulcea, municipiul Tulcea, str.Pacii nr.20, judetul Tulcea. 4.3.Numarul&am

Hidroconstruc Arge Organizeaz Licita Nzare

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 19 Jan 2022
HIDROCONSTRUCȚIA UCM ARGEȘ organizează licitație vânzare mijloace fixe 17.12.2021, ora 11.
Informatii: 0248635500, cosmin.chitu@hidroconstructia.com

Distributie Dobrogea Organizeaza Procedura

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
E-DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. organizeaza procedura valorificare individual sau la pachet a 6 garsoniere, situate in:jud.Constanta, mun.Constanta, aleea Egretei, nr.11, bl.D1, parter, apt nr.2,3,4,5,9,10;Suprafata utila garsoniera:10,02mp, valoare pornire per garsoniera 7.000 lei, la care nu se adauga TVA. Se vor lua in considerare Propunerile Irevocabile de Achizitie primite la Enel Servicii Comune, in atentia:Real Estate, Bucuresti, sector 3, blvd.Mircea Voda, nr.30, etaj 7, pana la 22.07.2021. Documentatia aferenta si formularul de oferta se pot solicita la:realestate.ro@enel.com sau 0725.658.607;

Anunt Privind Vanzarea Bunurilor Imobile

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
Anunt privind vanzarea bunurilor imobile. Anul.2021, luna.IULIE, ziua.12. In temeiul art.250 alin(2) din Legea.207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala/cu modificarile si completarile ulterioare, se face cunoscut ca in ziua de:29.07.2021, ora:11.00, la sediul Primariei orasului Harsova din:Str.Piata 1.Decembrie.1918, nr.1, Oras.Harsova, Jud.Constanta, va avea loc vanzarea la licitatie, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului:SABAN MEMET, cu domiciliul actual in:oras Harsova, str.Danubiu, nr.7, jud.Constanta; Imobil, constructie P+1, suprafata construita la sol:173m.p., situat in Harsova, Str.Danubiu nr.7, jud.Constanta, cu nr.cadastral alocat:701-2/S/-C1+C2 si CF.100160, dosar de executare silita nr.1301/2012; detinut prin contract de vanzare-cumparare nr.266/17.02.2006, dosar de executare silita nr.1301/2012; PRET EVALUARE: 186.532,00.LEI; PRET INCEPERE LICITATIE:93.266,00.LEI. Drepturi/Privilegii care greveaza bunurile:U.A.T.Oras Harsova-Birou Executari silite-Dosar ex.silita.1301/2012; B.E.J.Gavrilescu Alin-Mihail-Dosar ex.silita nr.2606/G/2019; B.E.J.Vasile Dumitru Gabriel-Dosar ex.silita nr.238/2016; B.E.J Solomon Neculai-Dosar ex.silita nr.117/2019; Pretul nu contine T.V.A. Invitam pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, sa instiinteze despre aceasta, organul de executare silita inainte de data stabilita pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane. Cei interesati de cumpararea bunurilor trebuie sa prezinte toate documentele prevazute de art.250 alin(7) din Legea.207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala. Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumparare se primesc la sediul Primariei orasului Harsova-Directia Economica-Birou Executari Silite, Str.Piata 1.Decembrie.1918, nr.1, Oras Harsova, jud.Constanta, pana in ziua de:28.07.2021, ora:13.00. Facem mentiunea ca, in vederea participarii la licitatie, ofertantii sunt obligati sa faca dovada platii in contul:RO98TREZ2385006XXX000028, deschis la Tezoreria Operativa Harsova, a taxei de participare de:10% din pretul de pornire al licitatiei pana la data de:28.07.2021.Ofertele de cumparare pot fi depuse direct sau transmise prin posta. Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, transmise prin telex sau telefax. Data afisarii:18.06.2021.

Bucuresti Calea Victoriei Bloc Scara Etaj

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
BTT-SA, Bucuresti, Calea Victoriei.155, bloc.D1, scara 6, etaj.12, sect.1, secretariat@btt.ro, 021.222.82.36 inchiriaza prin licitatie publica urmatoarele active situate in Baza BTT Costinesti:lot 155;teren in suprafata de 360 mp din lot 205;teren in suprafata de 600 mp din lot 127. Licitatiile publice vor avea loc la sediul BTT SA din Bucuresti, pe 20.07.2021.Informatiile complete se gasesc pe site-ul:www.btt.ro.

Anunt Privind Vanzarea Bunurilor Imobile

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
Anunt privind vanzarea bunurilor imobile. Anul 2021, luna APRILIE, ziua 15. In temeiul art.250 alin (2) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se face cunoscut ca in ziua de 15.04.2021, ora-11.00, la sediul Primariei orasului Harsova din Str.Piata 1 Decembrie 1918, nr.1, Oras Harsova, Jud.Constanta, va avea loc vanzarea la licitatie, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului: SABAN MEMET,cu domiciliul actual In oras Harsova, str.Danubiu, nr.7, jud.Constanta, Imobil, constructie P+1, suprafata construita la sol 173mp, situat In Harsova, Str.Danubiu nr.7, jud.Constanta, cu nr.cadastral alocat 701-2/S/-C1+C2 si CF 100160, dosar de executare silita nr.1301/2012; detinut prin contract de vanzare-cumparare nr.266/ 17.02.2006, dosar de executare silita nr.1301/2012; PRET EVALUARE:186.532,00 LEI; PRET INCEPERE LICITATIE:139.899,00 LEI. Drepturi/Privilegii care greveaza bunurile: U.A.T.Oras Harsova-Birou Executari silite-Dosar ex.silita 1301/2012; B.E.J Gavrilescu Alin-Mihail-Dosar ex.silita nr.2606/G/2019; B.E.J Vasile Dumitru Gabriel-Dosar ex.silita nr.238/2016; B.E.J Solomon Neculai-Dosar ex.silita nr.117/2019; Pretul nu contine T.V.A. Invitam pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, sa Instiinteze despre aceasta, organul de executare silita Inainte de data stabilita pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane. Cei interesati de cumpararea bunurilor trebuie sa prezinte toate documentele prevazute de art. 250 alin (7)din Legea 207/2015 privind Codul de procedura fiscala. Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumparare se primesc la sediul Primariei orasului Harsova- Directia Economica- Birou Executari Silite, Str.Piata 1 Decembrie 1918, nr.1, Oras Harsova, jud.Constanta, pana In ziua de 14.04.2021, ora-13.00. Facem mentiunea ca, in vederea participarii la licitatie, ofertantii sunt obligati sa faca dovada platii in contul RO98TREZ2385006XXX000028, deschis la Tezoreria Operativa Harsova, a taxei de participare de 10% din pretul de pornire al licitatiei pana la data de 14.04.2021. Ofertele de cumparare pot fi depuse direct sau transmise prin posta. Nu se admit oferte telefonice/telegrafice, transmise prin telex sau telefax. Data afisarii 02.04.2021

Grup Cereal Agrozoo Sediul Pestera Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, CUI.15701490, J13/2547/2003, SEDIUL PESTERA NR.73/19.02.2021. Anuntul de participare. 1.SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, Cod unic de inregistrare RO15701490, nr.de inregistrare O.N.R.C.J13/2547/2003, cu sediul in Com.Pestera, str.Saidia, nr.12, judetul Constanta, tel.0766332604, e-mail:bobe_cb@yahoo.com. 2.Proiectului cu titlul "SPATIU DEPOZITARE G.V.S." Actiunea: Echipament de laborator pentru controlul calitatii produselor din vin, inclusiv pentru vinul; Echipament pentru controlul calitatii produselor si procesarii; Echipamente pentru prezentare si unitati de vanzare. 3.Obiectul contractului-achizitie bunuri. 4.Durata de executie 4 (patru) luni. 5.Valoarea estimata: 182309,56 lei. 6.Criteriul de atribuire: "pretul cel mai scazut". 7.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 22.07.2021 ora 10:00. 8.Data si ora sedintei de deschidere: 22.07.2021 ora 12:00. 9.Locul si modul de obtinere a documentatiei:SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, str.SAIDIA, nr.12, com.Pestera, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 10.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0763646857 sau 0766332604. Reprezentant legal-BOBE Cristian-Bogdan

Nostalgic Sediul Viisoara Anuntul Participare

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
SC NOSTALGIC SRL , CUI 10288157 J13/919/1998 SEDIUL VIISOARA NR. 13/10.02.2021 Anuntul de participare 1. SC NOSTALGIC SRL, Cod unic de inregistrare RO 10288157, nr. de inregistrare O.N.R.C. J13/919/1998, cu sediul in Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 84,bl. MF1,Mezanin, Biroul nr.2, judetul Constanta, tel . 0767236410, e-mail: cramaviisoara@yahoo.com 2. Proiectului cu titlul " EXTINDERE CAPACITATE PROCESARE SI FERMENTARE CRAMA VIISOARA″ Contract de achizitie servicii de consultanta pentru intocmirea programului de investitii in sectorul vitivinicol - EXTINDERE CAPACITATE PROCESARE SI FERMENTARE CRAMA VIISOARA- . 3. Obiectul contractului - achizitie servicii consultanta 4. Durata de executie 24 ( douazeci si patru ) luni. 5. Valoarea estimata a investitiei : 1.250.000 euro. 6. Criteriul de atribuire : -pretul cel mai scazut- 7. Data si ora limita de depunere a ofertelor: 15.07.2021 ora 10:00 8. Data si ora sedintei de deschidere : 19.07.2021 ora 14:00 9. Locul si modul de obtinere a documentatiei : SC NOSTALGIC SRL , str. CRANGULUI, nr. 291,sat VIISOARA , com. COBADIN, jud. Constanta, personal sau prin reprezentanti . 10. Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele : 0767236410 . Reprezentant legal NEAGU Napoleon Razvan

Licitatie publicata in Ziarul Anuntul de Vest Arad

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
ANUNT DE LICITATIE VANZARE, doar domeniu privat 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI PETRIȘ, cu sediul in localitatea Petris, nr.253, comuna Petris, cod postal 317245, judetul Arad, telefon 0257/433811 si fax 0257/433703, cod fiscal 3519160, e-mail contact@comunapetris.ro 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren intravilan si constructii, , in suprafata de 1159 mp din care 81 mp constructii, situate in localitatea Ilteu, nr. 166, comuna Petris, avand CF 305244 Petris, nr. Cadastral 305244, nr. Top 166-167/a.1-1, proprietate privata a Comunei Petris, judetul Arad, cu destinatia locuinta/spatiu commercial. Vanzarea se face conform art. 363 din O.U.G. 57/2019, si conform Hotararii Consiliului Local nr. 93 din data de 26 noiembrie 2021. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se gasesc in caietul de sarcini. 3.1 Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul Primariei Comunei Petris. 3.2 Denumirea si datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat al Primariei comunei Petris, comuna Petris, nr. 253, judetul Arad. 3.3 Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 200 de lei, se poate achita cu numerar la casieria Primariei comunei Petris. 3.4 Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 31 ianuarie 2022, ora 12,00 (intre data limita pentru solicitare clarificari si data limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie minim 5 zile lucratoare) 4. Informatii privind ofertele: 4.1 Data-limita de depunere a ofertelor: 08 februarie 2022., ora 12,00 (intre data publicarii anuntului si data limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie minim 20 de zile calendaristice) 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primaria comunei Petris, comuna Petris, nr. 253, judetul Arad. 4.3 Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 09 februarie 2022, ora 12,00 la Primaria comunei Petris. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Arad, localitatea Arad, Bulevardul Vasile Milea, nr. 2, judetul Arad, e-mail: tr-arad-reg@just.ro, telefon 0374491086, fax: 0257256484. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.01.2022.

Anun Inchiriere Prin Licita Public Plic

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
ANUNȚ INCHIRIERE PRIN LICITAȚIE PUBLICĂ CU PLIC INCHIS Comuna Lupșa, jud. Alba, cu sediul in sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba, CIF - 4561901, avand ca reprezentant legal pe domnul Penciu Ioan Radu in calitate de primar organizează in conformitate cu prevederile O.G nr.57/2019 și a HCL nr.13/25.02.2021, inchirierea pe o durată de 3 ani prin licitație publică cu plic inchis a unui spațiu din incinta clădirii Căminului Cultural Lupșa - situat la etaj in suprafață de 54,62 mp, in vederea desfășurării unor activități de birou, proprietatea publică a comunei Lupșa, situat in sat Lupșa, str. Principală, comuna Lupșa, jud. Alba. E-mail:achizitii.primarialupsa@yahoo.ro Persoană contact - Hădărugă Ramona Mihaela. Telefon:0752035509 Documentația de atribuire cuprinzand Caietul de sarcini, Fișa de date a procedurii, Contractul-cadru de inchiriere, Formulare va putea fi achiziționată de orice persoană interesată in urma transmiterii unei Cereri in acest sens, incepand cu data de 12.03.2020, ora 08-16,00 de la sediul Primăriei comunei Lupșa, compartiment contabilitate - caserie, in format tipărit achitand contravaloarea acesteia in sumă de 50 lei, numerar la caseria Primăriei comunei Lupșa, sau prin Ordin de plată in contul ROTREZ00621070250XXXXX, deschis la Trezoreria Cimpeni, jud. Alba. Data limită de depunere oferte 02.04.2021, ORA 10,00. Ofertele se depun intr-un singur exemplar la compartiment contabilitate - caserie din cadrul Primăriei comunei Lupșa, sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba. Data limită solicitare clarificări - 26.03.2021, ORA9,00. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere oferte - 05.04.2021, ora 13,00 in sala de ședințe a Primăriei comunei Lupșa. Instanța competentă in soluționarea litigiilor apărute in legătură cu organizarea și desfășurarea licitației este Secția Contencios Administrativ a Tribunalului Alba, p-ța Iuliu Maniu, nr.24, Alba Iulia. Data&nbs

Anun Inchiriere Prin Licita Public Plic

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
ANUNȚ INCHIRIERE PRIN LICITAȚIE PUBLICĂ CU PLIC INCHIS Comuna Lupșa, jud. Alba, cu sediul in sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba, CIF - 4561901, avand ca reprezentant legal pe domnul Penciu Ioan Radu in calitate de primar organizează in conformitate cu prevederile O.G nr.57/2019 și a HCL nr.14/25.02.2021, inchirierea pe o durată de 3 ani prin licitație publică cu plic inchis a unui spațiu din incinta clădirii Primăriei comunei Lupșa - situat la parter in suprafață de 23,48 mp, in vederea desfășurării unor activități de birou aflat in proprietatea publică a comunei Lupșa, situat in sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba, Telefon - 0752035509, E-mail:achizitii.primarialupsa@yahoo.ro Persoană contact - Hădărugă Ramona Mihaela. Documentația de atribuire cuprinzand Caietul de sarcini, Fișa de date a procedurii, Contractul-cadru de inchiriere, Formulare va putea fi achiziționată de orice persoană interesată in urma transmiterii unei Cereri in acest sens, incepand cu data de 12.03.2020, ora 08-16,00 de la sediul Primăriei comunei Lupșa, compartiment contabilitate - caserie, in format tipărit achitand contravaloarea acesteia in sumă de 50 lei, numerar la caseria Primăriei comunei Lupșa, sau prin Ordin de plată in contul ROTREZ00621070250XXXXX, deschis la Trezoreria Cimpeni, jud. Alba. Data limită de depunere oferte 02.04.2021, ORA 10,00. Ofertele se depun intr-un singur exemplar la compartiment contabilitate - caserie din cadrul Primăriei comunei Lupșa, sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba. Data limită solicitare clarificări - 26.03.2021, ORA9,00. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere oferte - 05.04.2021, ora 9,00 in sala de ședințe a Primăriei comunei Lupșa. Instanța competentă in soluționarea litigiilor apărute in legătură cu organizarea și desfășurarea licitației este Secția Contencios Administrativ a Tribunalului Alba, p-ța Iuliu Maniu, nr.24

Anunt Privind Vanzarea Bunurilor Imobile

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
Anunt privind vanzarea bunurilor imobile. Anul 2021, luna APRILIE, ziua 15. In temeiul art.250 alin (2) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se face cunoscut ca in ziua de 15.04.2021, ora-11.00, la sediul Primariei orasului Harsova din Str.Piata 1 Decembrie 1918, nr.1, Oras Harsova, Jud.Constanta, va avea loc vanzarea la licitatie, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului: SABAN MEMET,cu domiciliul actual In oras Harsova, str.Danubiu, nr.7, jud.Constanta, Imobil, constructie P+1, suprafata construita la sol 173mp, situat In Harsova, Str.Danubiu nr.7, jud.Constanta, cu nr.cadastral alocat 701-2/S/-C1+C2 si CF 100160, dosar de executare silita nr.1301/2012; detinut prin contract de vanzare-cumparare nr.266/ 17.02.2006, dosar de executare silita nr.1301/2012; PRET EVALUARE:186.532,00 LEI; PRET INCEPERE LICITATIE:139.899,00 LEI. Drepturi/Privilegii care greveaza bunurile: U.A.T.Oras Harsova-Birou Executari silite-Dosar ex.silita 1301/2012; B.E.J Gavrilescu Alin-Mihail-Dosar ex.silita nr.2606/G/2019; B.E.J Vasile Dumitru Gabriel-Dosar ex.silita nr.238/2016; B.E.J Solomon Neculai-Dosar ex.silita nr.117/2019; Pretul nu contine T.V.A. Invitam pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, sa Instiinteze despre aceasta, organul de executare silita Inainte de data stabilita pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane. Cei interesati de cumpararea bunurilor trebuie sa prezinte toate documentele prevazute de art. 250 alin (7)din Legea 207/2015 privind Codul de procedura fiscala. Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumparare se primesc la sediul Primariei orasului Harsova- Directia Economica- Birou Executari Silite, Str.Piata 1 Decembrie 1918, nr.1, Oras Harsova, jud.Constanta, pana In ziua de 14.04.2021, ora-13.00. Facem mentiunea ca, in vederea participarii la licitatie, ofertantii sunt obligati sa faca dovada platii in contul RO98TREZ2385006XXX000028, deschis la Tezoreria Operativa Harsova, a taxei de participare de 10% din pretul de pornire al licitatiei pana la data de 14.04.2021. Ofertele de cumparare pot fi depuse direct sau transmise prin posta. Nu se admit oferte telefonice/telegrafice, transmise prin telex sau telefax. Data afisarii 02.04.2021

Grup Cereal Agrozoo Sediul Pestera Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, CUI.15701490, J13/2547/2003, SEDIUL PESTERA NR.73/19.02.2021. Anuntul de participare. 1.SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, Cod unic de inregistrare RO15701490, nr.de inregistrare O.N.R.C.J13/2547/2003, cu sediul in Com.Pestera, str.Saidia, nr.12, judetul Constanta, tel.0766332604, e-mail:bobe_cb@yahoo.com. 2.Proiectului cu titlul "SPATIU DEPOZITARE G.V.S." Actiunea: Echipament de laborator pentru controlul calitatii produselor din vin, inclusiv pentru vinul; Echipament pentru controlul calitatii produselor si procesarii; Echipamente pentru prezentare si unitati de vanzare. 3.Obiectul contractului-achizitie bunuri. 4.Durata de executie 4 (patru) luni. 5.Valoarea estimata: 182309,56 lei. 6.Criteriul de atribuire: "pretul cel mai scazut". 7.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 22.07.2021 ora 10:00. 8.Data si ora sedintei de deschidere: 22.07.2021 ora 12:00. 9.Locul si modul de obtinere a documentatiei:SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, str.SAIDIA, nr.12, com.Pestera, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 10.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0763646857 sau 0766332604. Reprezentant legal-BOBE Cristian-Bogdan

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Mica Publicitate Adevarul
Ghid de publicat anunturi in ziarul Adevarul

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Adevarul?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Adevarul

Pentru a publica anunturi in ziarul Adevarul va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Adevarul. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Adevarul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Adevarul

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Adevarul este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Adevarul pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Adevarul vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Adevarul si aparitia in ziarul Adevarul

Dupa plata anuntului pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Adevarul?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Adevarul aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Adevarul incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Adevarul in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Adevarul.

Cum confirm plata anunturi ziarul Adevarul?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Adevarul va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Adevarul?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Adevarul vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Adevarul. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Adevarul va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Adevarul.

Anunturile pentru ziarul Adevarul vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Adevarul?

Plata anunturilor pentru ziarul Adevarul se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Adevarul le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Adevarul cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Adevarul in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Adevarul.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Adevarul sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Adevarul"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Adevarul" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Adevarul"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Adevarul pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Adevarul pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Adevarul pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Adevarul la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Adevarul la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Adevarul. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Adevarul

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Adevarul este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Adevarul pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Adevarul va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Adevarul si aparitia in ziarul Adevarul

Dupa plata anuntului pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Adevarul la rubrica DIVERSE

Anunturi Adevarul Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Adevarul DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Adevarul CITATII

Anunturi Adevarul Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Adevarul OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Adevarul Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2022. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Adevarul PIERDERI

Anunturi Adevarul Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Adevarul Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Adevarul LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Adevarul?

Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Adevarul

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Adevarul

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Adevarul

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.