Publicare anunturi Adevarul, ziar national, 87.000 exemplare/editie

Birou fizic de preluare Anunturi

Piata ROMANA, Bucuresti

- vezi locatie -
Program: L-V: 10.00 - 15:00
Bd. Magheru nr. 32 - 36, Anexa E ( intre statiile de metrou de la Piata Romana)
E-mail: florentina@mediapress.ro
mareste harta

Licitatii

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic® (in functie de categorie)! Pret - 60 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 09 Apr 2025
BUSINESS SUPPORT SOLUTIONS S.P.R.L., in
calitate de lichidator judiciar al S.C. STEEL
STRUCTURE INDUSTRY S.R.L., anunta vanza rea urmatoarelor bunuri: autoturisme
marca Opel, autoturism marca Volkswagen,
deseuri (nacela). Licitatia se va desfasura
la sediul lichidatorului judiciar Business
Support Solutions I.P.U.R.L. din mun. Iasi,
Calea Chisinaului, nr.17, et.3, cam. 305,
jud. Iasi, in data de 22 aprilie 2025, ora
13.00, 29.04.2025, 06.05.2025, 13.05.2025
si 20.05.2025, in acelasi loc, la aceeasi ora.
Licitatia se poate organiza si on-line, pe
platforma de licitatii pusa la dispozitie de
U.N.P.I.R., https://www.licitatii-unpir.ro/. Relatii suplimentare: -Business Support Solutions S.P.R.L.: tel./fax 0232709991, 0771779570.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 09 Apr 2025
C.I.I. BALAN SERGIU, lichidator judiciar
desemnat de Tribunalul Ilfov in dosarul
3408/93/2017, vinde prin licitatie publica
bunurile mobile apartinand CONFIDENT
STEEL SRL in conditiile Legii 85/2014
si a Hotararii Adunarii Creditorilor din
22.03.2024 astfel: 1. Autoutilitara N2, Marca
Iveco, Tipul -65C14/CBB561/Daily; Ca roserie -BA suprastructura inchisa; Anul
fabricatiei -2006; Nr. identificare-ZCFC
65A 1005640745 pret 14.900 lei; 2. Autoturism M1, Marca Renault, Tipul BNO/
LBN005/ SYMBOL Nr. identificare-VF1 LBN
OO546323436 pret 5.750 lei; 3. Autoutilitara, Marca Iveco, Tipul -50 C 13 Daily
Nr. identificare-ZCFC5090005373963 pret
3.650 lei. Preturile reprezinta o valoare de
50% din valoarea de evaluare. Preturile nu
contin TVA. Conform Hotararii Adunarii
creditorilor in data de 22.03.2024 bunurile
se vand conform codului de procedura
civila. Licitatia se va desfasura in data de
17.04.2025 ora 10:00 la sediul lichidatorului
judiciar in str. Aleea Rozelor, Nr.9, Loc. Sla-
tina, Jud.Olt. In caz de neadjudecare, licitatia
se va relua in fiecare zi de vineri conform
codului de procedura civila. Informatii suplimentare la tel. 0752236446.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 Apr 2025
Municipiul Hunedoara, prin Primar Dan
Boboutanu, cod fiscal 2127028, cu sediul
in municipiul Hunedoara, B-dul Libertatii nr.17, judetul Hunedoara, tel. 0254712877; fax. 0254716087, e-mail info@primariahunedoara.ro, anunta: Licitatia publica
deschisa, cu plic inchis organizata in data
de 29.04.2025, ora 10:00, in vederea vanzarii
imobilului teren intravilan, in suprafata de
1.104 mp, inscris in CF nr. 77230 Hunedoara,
nr. cad. 77230, situat in Municipiul Hunedoara, judetul Hunedoara, apartinand domeniului privat al Municipiului Hunedoara. Vanzarea prin licitatie publica a imobilului
mentionat este aprobata prin Hotararea de
Consiliu Local nr. 76/31.03.2025 si se realizeaza cu respectarea prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificarile
si completarile ulterioare. Persoanele interesate pot solicita si intra in posesia documentatiei de atribuire si a instructiunilor de participare la licitatie incepand cu data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a VI-a, in baza cererii depuse
in acest sens si numai dupa achitarea taxei de
multiplicare, in termen de 4 zile lucratoare de
la data solicitarii. Documentatia de atribuire
poate fi ridicata de la Compartimentul Concesiuni, Inchirieri, Vanzari, Privatizare, din
cadrul autoritatii contractante, cu sediul in
municipiul Hunedoara, b-dul Libertatii, nr.
17, judetul Hunedoara, tel. 0254712877; fax.
0254716087, e-mail: concesiuni@primaria-
hunedoara.ro. Contravaloarea documentatiei
de atribuire este de 100 lei si se achita la
casieria autoritatii contractante, sau prin ordin de plata in contul Municipiului Hunedoara numarul RO72TREZ36721180250XXXXX,
deschis la Trezoreria Municipiului Hunedoara.
Dupa intrarea in posesia documentatiei de
atribuire, persoanele interesate pot solicita
clarificari in termen de 2 zile lucratoare de
la data intrarii in posesia documentatiei
de atribuire. Data limita de solicitare a clarificarilor este 21.04.2025, ora 10:00. Ofertantul are obligatia de a elabora oferta in
conformitate cu prevederile documentatiei
de atribuire. Fiecare participant poate depune doar o singura oferta. Oferta are caracter obligatoriu din punct de vedere al
continutului, pe toata perioada de valabilitate, respectiv din momentul deschiderii
ei, pana la data incheierii contractului de
vanzare-cumparare. Ofertele se depun pana
la data de 28.04.2025 ora 10:00 la sediul
autoritatii contractante, din municipiul Hunedoara, B-dul Libertatii nr.17, judetul Hunedoara, intr-un singur exemplar in orginal,
care trebuie sa contina doua plicuri sigilate,
unul interior si unul exterior. Sedinta publica
de deschidere a ofertelor se va desfasura
in data de 29.04.2025, ora 10:00, in incinta
Sitului Industrial SSA Hunedoara, din Municipiul Hunedoara, str. Furnalelor, nr. 2B, judetul Hunedoara. Contestatiile cu privire la
desfasurarea prezentei proceduri se depun
la Tribunalul Hunedoara, sectia a II-a de
Contencios, Administrativ si fiscal, cu sediul
in Deva, Calea Zarandului, nr. 73, CP 330182,
Judetul Hunedoara, tel. 0254.218.045, fax.
0254.216.333, e-mail: tr-hunedoara-reg@just.ro, in termenele prevazute de Legea
contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu
modificarile si completarile ulterioare. Prezentul anunt de licitatie va fi transmis spre
publicare in Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea a VI-a, in data de 08.04.2025

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 Apr 2025
Municipiul Galati invita persoanele juridice fara scop patrimonial care indeplinesc conditiile
prevazute de Legea nr. 350/2005,
sa depuna oferta in scopul atribuirii contractelor de finantare
nerambursabila pentru activitati
de dezvoltare a comunitatii
locale, nonprofit, de interes
general. 1. Procedura aplicata
pentru atribuirea contractelor de
finantare nerambursabila a
proiectelor pentru activitati de
dezvoltare a comunitatii locale
pe anul 2025 este prevazuta de
art. 6 din Legea nr. 350/2005
privind regimul finan tarilor
nerambursabile din fonduri
publice alocate pentru activitati
non-profit de interes general. 2.
Sursa de finantare a contractului
si valoarea: 400.000 lei din
bugetul local pentru activitati de
dezvoltare a comunitatii locale. 3.
Durata proiectelor: anul 2025. 4.
Data limita pentru depunerea
propunerilor de proiect:
08.05.2025, ora 16.00. 5. Adresa
la care trebuie depuse propunerile de proiect: Municipiul Galati,
3814810, strada Domneasca nr.
54, jude tul Gala ti, telefon
0236/307780, fax 0236/461460,
e-mail comunitate@primariaga-
lati.ro. 6. Selec tia si evaluarea
proiectelor in vederea obtinerii
finantarii nerambursabile se vor
face de catre comisia de evaluare
si selec tie a proiectelor de
dezvoltare a comunitatii in perioada 09 - 12 mai 2025

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 Apr 2025
Anunt de licitatie vanzare 1.
Informatii generale privind
concedentul, in special denumirea, codul fiscal, adresa,
numarul de telefon, telefax si/sau
adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Uricani, cu sediul
in Orasul Uricani, str. 1 Mai, nr. 6,
judetul Hunedoara, cod fiscal
4634647, telefon 0254/511121,
fax 0254/511127, e-mail: primariauricani@gmail.com. 2. Informatii generale privind obiectul
vanzarii, in special descrierea si
identificarea bunului care
urmeaza sa fie vandut: - teren
intravilan in suprafata de 3800
mp, avand categoria neproductiv,
apartinand domeniului privat al
Orasul Uricani, situat in Orasul
Uricani, Str. Principala, FN, identificat prin nr. cadastral 63094,
inscris in CF nr. 63094, conform
caietului de sarcini, HCL Orasul
Uricani nr. 247/13.12.2024 si
conform O.U.G nr. 57/03.07.2019;
3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in
caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care
persoanele interesate pot intra in
posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere,
de la sediul institu tiei, Biroul
Concesiuni, inchirieri, vanzari si
parcari. 3.2. Denumirea si adresa
serviciului/ compartimentului din
cadrul concedentului, de la care
se poate obtine un exemplar din
documentatia de atribuire: Biroul
Concesiuni, inchirieri, vanzari si
parcari, Orasul Uricani, Uricani,
str. 1 Mai, nr. 6, jude tul Hune-
doara. 3.3. Costul si conditiile de
plata pentru obtinerea acestui
exemplar, unde este cazul: 500
lei/ exemplar, care se achita
numerar la casieria Ora sul
Uricani. 3.4. Data limita privind
solicitarea clarificarilor
17.04.2025, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data
limita de depunere a ofertelor:
30.04.2025, ora 10.00 4.2. Adresa
la care trebuie depuse ofertele:
Orasul Uricani, Uricani, str. 1 Mai,
nr. 6, judetul Hunedoara, Biroul
Concesiuni, inchirieri, vanzari si
parcari. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa
fiecare oferta: un singur exem-
plar, in doua plicuri sigilate - unul
exterior si unul interior. 5. Data si
locul la care se va desfa sura
sedinta publica de deschidere a
ofertelor: 30.04.2025, ora 13,00,
Orasul Uricani, Uricani, str. 1 Mai,
nr. 6, judetul Hunedoara - Sala de
sedinte 6. Denumirea, adresa,
numarul de telefon, telefax si/ sau
adresa de e-mail ale instantei
competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru
sesizarea instantei: Sectia de
Contencios administrativ a Tribunalului Judetean Hunedoara,
Deva, str. 1 Decembrie, nr. 35,
Jud. Hunedoara, tel:.
0254/211574, fax. 0254/216333,
e-mail: tr-hunedoara-reg@just.
ro. 7. Data transmiterii anuntului
de licitatie catre institutiile abtate, in vederea publicarii:
03.04.2025.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 Apr 2025
SOCIETATEA COOPERATIVA MESTESUGAREASCA GIUVAERUL - in faliment anunta
inchirierea spatiului comercial in suprafata
de 118,70 mp. situat in Bucuresti, Bd. Unirii
nr.23, bl.13, parter, sector 4 la pretul lunar
minim de 5.500,00 lei pentru o perioada de
cel mult 6 luni, cu posibilitatea de prelungire.
Mentionam ca imobilul nu este amenajat si
nici intabulat in cartea funciara, fiind in curs
de solutionare un litigiu in acest sens ce face
obiectul Dosarului nr.32769/4/2023, aflat in
calea de atac pe rolul Tribunalului Bucuresti,
Sectia a III-a Civila. Ofertele financiare va rugam sa le comunicati prin e-mail la adresa
office@fiducia.com.ro pana cel mai tarziu in
data de 21.04.2025, ora 12.00. Informatii suplimentare exclusiv prin e-mail la adresa mai
sus mentionata.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 08 Apr 2025
AKTIV-LEX INSOLVENTA SPRL anunta organizarea licitatiei publice cu strigare si pret in urcare pentru vanzarea mijloacelor de transport
aflate in patrimoniul societatii in faliment
MERIDIAN C.C. SRL: 1. Cielo Exclusive (anul
fabricatiei 2005) la pretul de 1.400lei, 2. Fiat
Ducato (2005)3.480 lei, 3. Renault Symbol
Start (2012) 4.480 lei, 4. Renault Symbol
Start (2012) 6.080 lei, 5. Renault Symbol
Start (2012) 6.080 lei. Licitatia se va tine prin
mijloace de comunicare la distanta si va avea
loc in data de 16.04.2025, ora 15:30. In cazul
neadjudecarii, se vor mai organiza licitatii, in
aceleasi conditii, in datele de: 23.04.2025,
30.04.2025, 07.05.2025 si 14.05.2025, orele 15:30. Informatii cu privire la desfasurarea
licitatiei le puteti solicita pe e-mail: cristian.
cirmaciu@aktiv-lex.ro

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
ANUNT PUBLICITAR. Clubul Sportiv
DINAMO Bucuresti, cu sediul in sos.
Stefan cel Mare nr. 7-9, sector 2, Bucuresti,
postal 020121, telefon 021/210 12 88, fax
021/210 67 97, email: office@csdiname.
ro, cod fiscal 4266340, organizeaza la
sediul institutiei, licitatie publica deschisa
cu strigare pentru vanzarea unor
mijloace fixe (de resort auto) dupa cum
urmeaza:Nr. crt. /Denumirea mijlocului
fix/ Caracteristici de identificare (an de
fabricatie, marca, tip): 1. /AUTOTURISM
AUDI/ An fabricatie 2002, 8E/A4 Quattro;
2. /AUTOUTILITARA ARO/ An fabricatie
2003, 330/TD; 3. / AUTOSPECIALIZATA
MERCEDES/ An fabricatie 2001,
Vario, 0/815 D; 4. / AUTOSPECIALA
VOLKSWAGEN/ An fabricatie2001, 3BG/
Passat/ 4Motion. Licitatia se va desfasura
la sediul unitatii organizatoare in data de
24.04.2025, ora 10. In cazul neadjudecarii,
urmatoarele licitatii cu preturi diminuate
conform prevederilor legale, vor avea loc
la aceeasi adresa in zilele de 13.05.2025
ora 10, respectiv 20.05.2025 ora 10.
Caietul de sarcini in al carui continut sunt
specificate toate condifiile de participare
la licitatie se poate obtine, contracost,
la pretul de 25.00 lei, in perioada 04-
14.04.2025, intre orele 11- 15 de la adresa
mentionata.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
SOMATIE. Aducem la cunostinta celor
interesati cererea formulata de petentii
Feiler Lucica si Feiler Norica, ambii cu
domiciliul in Petroasa Mare, nr. 102,
jud. Timis, avand ca obiect constatarea
dobandirii prin uzucapiune a dreptului
de proprietate asupra imobilului situat
in localitatea Petroasa Mare, nr. 102,
comuna Victor Vlad Delamarina, jud.
Timis, inscris in C. F. nr. 402053 V. V.
Delamarina CF vechi 2521), nr. top. 142/b,
respectiv asupra cotei de 2/3 din imobilul
casa si asupra cotei de 1/1 din terenul
in suprafata de 1.439 mp, apartinand
defunctei Skrabala Maria, decedata in
21 aprilie 2002, pentru ca persoanele
interesate sa aiba posibilitatea sa
inainteze Judecatoriei Lugoj OPOZITIE,
cu referire la dosarul 1999/252/2023.
In situatia in care, in termenul de o luna
de la emiterea celei din urma publicatii,
cei interesati nu inteleg sa formuleze
opozitie la aceasta somatie, instanta va
constata, ca indeplinita, uzucapiunea
in favoarea petentilor Feiler Lucica si
Feiler Norica, dispunand inscrierea
provizorie a dreptului uzucapat, astfel
cum prevede art. 28 din Decretul- Lege
nr. 115/1938.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
Anunt de participare la licitatie deschisa pentru inchiriere bunuri 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Campia Turzii, cod de identificare fiscala 4354566, Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, judetul Cluj, telefon: 0264-368001, fax: 0264-365467, e-mail: primaria@campiaturzii.ro 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: imobil in suprafata de 34,65 mp, situat in municipiul Campia Turzii, piata Unirii, nr. 22A, inscris in CF nr. 53663 Campia Turzii, nr. cad. 53663, care apartine domeniului public al municipiului Campia Turzii. Inchirierea se face conform art. 333 si art. 335 din O.U.G. nr. 57/2019 si conform H.C.L. nr. 45 din 27.03.2025 2. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 38, judetul Cluj, sau se poate descarca in format electronic, gratuit, de la adresa www.campiaturzii.ro, sectiunea consiliul local/acte administrative/hotarari de consiliu local 3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Evidenta si Gestiunea Patrimoniului din cadrul municipiului Campia Turzii, judetul Cluj 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.04.2025, ora 16.00 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 28.04.2025, ora 16.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 1, judetul Cluj 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 11.00, sala de sedinte a Municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, judetul Cluj 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Cluj, Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 2-4, cod postal 400117, telefon: 0264-596111; fax: 0264-595844, e-mail: tr-cluj-reg@just.ro 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 03.04.2025

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
Anunt de participare la licitatie deschisa pentru inchiriere bunuri 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Campia Turzii, cod de identificare fiscala 4354566, Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, judetul Cluj, telefon: 0264-368001, fax: 0264-365467, e-mail: primaria@campiaturzii.ro 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: imobilul teren extravilan, in suprafata de 30.148 mp, situat in municipiul Campia Turzii, inscris in CF nr. 54312 Campia Turzii, sub A1, avand nr. cadastral 54312, care apartine domeniului privat al municipiului Campia Turzii. Inchirierea se face conform art. 333 si art. 335 din O.U.G. nr. 57/2019 si conform H.C.L. nr. 7 din 30.01.2025, modificata prin HCL nr. 46 din 27.03.2025. 2. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 38, judetul Cluj, sau se poate descarca in format electronic, gratuit, de la adresa www.campiaturzii.ro, sectiunea consiliul local/acte administrative/hotarari de consiliu local 3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Evidenta si Gestiunea Patrimoniului din cadrul municipiului Campia Turzii, judetul Cluj 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.04.2025 ora 16.00 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 28.04.2025, ora 16.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 1, judetul Cluj 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 12.00, sala de sedinte a municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, judetul Cluj 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Cluj, Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 2-4, cod postal 400117, telefon: 0264-596111; fax: 0264-595844, e-mail: tr-cluj-reg@just.ro 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 03.04.2025

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
Anunt de participare la licitatie deschisa pentru inchiriere bunuri 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Campia Turzii, cod de identificare fiscala 4354566, Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, judetul Cluj, telefon: 0264-368001, fax: 0264-365467, e-mail: primaria@campiaturzii.ro 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: imobilul teren extravilan, in suprafata de 39.226 mp, situat in municipiul Campia Turzii, inscris in CF nr. 54582 Campia Turzii, sub A1, avand nr. cadastral 54582, care apartine domeniului privat al municipiului Campia Turzii. Inchirierea se face conform art. 333 si art. 335 din O.U.G. nr. 57/2019 si conform H.C.L. nr. 8 din 30.01.2025, modificata prin HCL nr. 47 din 27.03.2025 2. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 38, judetul Cluj, sau se poate descarca in format electronic, gratuit, de la adresa www.campiaturzii.ro, sectiunea consiliul local/acte administrative/hotarari de consiliu local 3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Evidenta si Gestiunea Patrimoniului din cadrul municipiului Campia Turzii, judetul Cluj 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.04.2025 ora 16.00 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 28.04.2025, ora 16.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 1, judetul Cluj 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 13.00, sala de sedinte a municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, judetul Cluj 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Cluj, Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 2-4, cod postal 400117, telefon: 0264-596111; fax: 0264-595844, e-mail: tr-cluj-reg@just.ro 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 03.04.2025

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
Agentia Nationala de Administrare
Fiscala prin Directia Generala Regionala a Finan telor Publice Galati
Structura Colectare - Serviciul
Executari Silite Cazuri Speciale -
Compartiment de Valorificare Bunuri
Confiscate in Materie Penala, organizeaza, in temeiul art. 9 alin. (1) din
Ordonanta Guvernului nr. 14/2007
pentru reglementarea modului si
conditiilor de valorificare a bunurilor
intrate, potrivit legii, in proprietatea
privata a statului, in data de
10.04.2025, ora 10:00, la sediul serviciului situat in localitatea Galati, str.
Brailei, nr. 33, cam. 420, et. 4, jud.
Galati, vanzarea prin licitatie publica
a urmatorului bun mobil: 1. Autoturism marca Mercedes Benz, model
Vito 111 CDI, nr. inmatriculare
G L - 7 7 - K I R , s e r i e s a s i u
WDF63960113122419, an fabricatie
2005, capacitate clindirica 2148 cmc,
culoare alb, norma poluare - euro 3,
tip combustibil - motorina, chei
contact da, inmatriculat - da, Certificat de inmatriculare - da, carte de
identitate - nu, valoare de pornire a
licitatiei 8.360 lei/ TVA inclus, pas
licitatie 15% din valoarea de pornire
a licitatiei. Bunul mobil se poate vizualiza in data de 08.04.2025, intre
orele: 10:00 - 12:00, in urma unei
programari prealabile. Corectitudinea datelor va fi verificata de catre
solicitanti la vizualizarea acestuia.
Persoanele interesate de cumparar

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
LICHIDATORUL judiciar al DIGITAL CONCEPT SRL organizeaza miercuri 09.04.2025
ora 12.30, licitatie publica cu strigare conform Legii nr.85/2014 pentru vanzarea de
bunuri mobile: Apple iPhone din 2017,
statie de lucru i9 si camera web Logitech. Caietul de sarcini este disponibil la
sediul lichidatorului judiciar. Informatii
suplimentare la 0731.043.803, e-mail sima_laura@yahoo.com

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
LICHIDATORUL judiciar al ANAIS PLAST SRL
organizeaza miercuri 09.04.2025 ora 13.00,
licitatie publica cu strigare conform Legii
nr.85/2014 pentru vanzarea de mijloace fixe
si mijloace de transport. Caietul de sarcini
este disponibil la sediul lichidatorului
judiciar. Informatii suplimentare la 0731.
043.803, e-mail sima_laura@yahoo.com.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
LICHIDATORUL judiciar al DIGITAL
CONCEPT SRL organizeaza miercuri 09.04.2025 ora 12.30, licitatie
publica cu strigare conform Legii
nr.85/2014 pentru vanzarea de
bunuri mobile: Apple iPhone din
2017, statie de lucru i9 si camera
web Logitech. Caietul de sarcini
este disponibil la sediul lichida-
torului judiciar. Informatii supli-
mentare la 0731.043.803, e-mail
sima_laura@yaho

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
LICHIDATORUL judiciar al ANAIS
PLAST SRL organizeaza miercuri
09.04.2025 ora 13.00, licitatie
publica cu strigare conform Legii nr. 85/2014 pentru vanzarea
de mijloace fixe si mijloace de
transport. Caietul de sarcini este
disponibil la sediul lichidatorului
judiciar. Informatii suplimentare la
0731.043.803, e-mail sima_laura@
yahoo.com.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 03 Apr 2025
1. Informatii generale privind autoritatea
contractanta, in special denumirea, codul fiscal,
adresa, numarul de telefon, telefax si/ sau adresa
de e-mail ale persoanei de contact: Comuna
Simian, cu sediul in comuna Simian, str. DE 70, nr.
64, judetul Mehedinti, telefon/fax 0252/338.693,
e-mail: clsimianmh@gmail. com, cod fiscal
4550988. 2. Informatii generale privind obiectul
inchirierii, in special descrierea si identificarea
bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Apartament
cu suprafata locuibila de 85, 57 mp cu destinatia
de imobil de locuit, situat in str. Halangai FN, bl.
A35, sc. 2, ap. 2, parter, sat Simian, comuna Simian,
judetul Mehedinti, apartinand domeniului public
al Comunei Simian, conform caietului de sarcini,
H. C. L. Comuna Simian nr. 37/24.03.2025 si
O. U. G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind
documentatia de atribuire: se regasesc in caietul
de sarcini. 3.1. Modalitatea prin care persoanele
interesate pot intra in posesia unui exemplar al
documentatiei de atribuire: solicitare scrisa, de la
Compartimentul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa
compartimentului din cadrul concedentului,
de la care se poate obtine un exemplar din
documentatia de atribuire: Compartiment
Juridic, din cadrul Comunei Simian, sat Simian, str.
DE 70, nr. 64, Mehedinti. 3.3. Costul si conditiile de
plata pentru obtinerea acestui exemplar: 100 lei /
exemplar, se achita numerar la Casieria Comunei
Simian. 3.4. Data limita privind solicitarea
clarificarilor: 17.04.2025, ora 14.00. 4. Informatii
privind ofertele: 4.1. Data limita de depunere a
ofertelor: 29.04.2025, ora 15.00. 4.2. Adresa la
care trebuie depuse ofertele: Comuna Simian, sat
Simian, str. DE 70, nr. 64, et. 1, judetul Mehedinti,
Compartiment Registratura. 4.3. Numarul de
exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta:
un singur exemplar original, in doua plicuri
sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si
locul la care se va desfasura sedinta publica de
deschidere a ofertelor: 30.04.2025, ora 10.00, la
sediul Comunei Simian, sat Simian, str. DE 70, nr.
64, et. 2, judetul Mehedinti, Compartiment Juridic.
6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax
si/sau adresa de e-mail ale instantei competente
in solutionarea litigiilor aparute si termenele
pentru sesizarea instantei: Tribunalul Mehedinti,
Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal, Dr.
Tr. Severin, B-dul Carol I, nr. 14, judetul Mehedinti,
telefon 0252/208.245, fax: 0252/314.666, email:
registratura-trmh@just. ro. 7. Data transmiterii
anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in
vederea publicarii: 02.04.20

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 02 Apr 2025
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTA
GRIGORIE FLORIN
Subscrisa Cabinet Individual de Insolventa GRIGORIE FLORIN, cu sediul in Arad, str.GHE.Lazar, nr. 16, ap. 2, Jud. Arad, inscrisa in tabloul UNPIR sub nr. RFO I-3993, reprezentata prin practician in insolventa GRIGORIE FLORIN in calitate de lichidator judiciar al debitorului DISCOVER WILDERNESS NATURE S.R.L., cu sediul in Bocsig, nr. 276, C.U.I. RO 44585799, O.R.C. J 02/1274/2021, prin Incheierea civila nr. 185, din data de 23.08.2024, de catre Tribunalul Arad, sectia Civila in dosarul 4678/108/2024

VINDE PRIN LICITATIE PUBLICA BUNURILE DEBITOAREI
BUNURI
Nr. Crt
Denumire bun mobil
Vpiata (Euro fara TVA)
Vpiata (Lei fara TVA)
1
ATV SEGWAY SNALER AT6 L EPS Negru /Galben
Serie H0MMAAPX23M8001893 AR 01 DWN
438
2,178
2
ATV SEGWAY SNALER AT6 L EPS Argintiu/Albastru
Serie H0MMAAPX23M8000739 AR 04 DWN
3103
15,443
3
ATV SEGWAY SNALER AT6 L EPS Argintiu/Albastru
Serie H0MMAAPX23M8000736AR 03 DWN
3,103
15,443
4
ATV SEGWAY SNALER AT6 L EPS Alb/Rosu
Serie H0MMAAPX23M8000725AR 02 DWN
656
3,267
5
ATV KXD 4 T 125cc-006 roti de 8 Negru /Albastru
Serie JLMADCNX1P 1877
410
2,040
6
ATV KXD 4 T 125cc-006 roti de 8 Negru /rosu
Serie JLMADCNX1P 1755
410
2,040
7
ATV KXD 4 T 125cc-006 roti de 8 Negru /rosu
Serie JLMADCNX1P 1757
410
2,040
8
ATV KXD 4 T 125cc-006 roti de 8 Negru /Albastru
Serie JLMADCNX1P 1894
410
2,040

Lista completa a bunurilor poate fi consultata la sediul lichidatorului judiciar.
Licitatia se va tine in data de 04.04.2025, ora 14, la sediul lichidatorului judiciar, situat in Arad, Str.Ghe. Lazar, nr.16 ap. 2 Jud. Arad. Daca bunurile nu vor fi adjudecate licitatia se va repeta in aceleasi conditii in data de 11.04.2025;, respectiv in data de 17.04.2025
Cei care doresc sa participe la licitatie trebuie achite 5% cu titlu de garantie de participare licitatie, la sediul profesional al lichidatorului judiciar sau in contul de lichidare RO40PIRB020071A140001000, deschis la First Bank.
Informatii suplimentare la tel. 0722654664, fax 0257-256250 sau la sediul profesional al lichidatorului judiciar situat in Arad, str. GHE.Lazar, nr.16, ap.2, jud.Arad

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 02 Apr 2025
Societatea KUMC PROPERTIES &
DEVELOPMENT SRL -in faliment, vinde
teren extravilan, in suprafata de 7.500
mp, situat in com Sinesti, jud.Ialomita,
la pretul de 5.400 euro si teren
extravilan, in suprafata de 15.000 mp,
situat in comuna Ileana, jud.Calarasi, la
pretul de 10.800 euro, preturi reduse cu
10%. Preturile nu contin TVA. Licitatiile
se vor desfasura saptamanal, in fiecare
zi de miercuri, la ora 14.00, incepand
cu data de 16.04.2025, la sediul
lichidatorului judiciar HM EXPERT
IPURL, din Bucuresti, str.Doctor Joseph
Lister, nr.55, sector 5. Participarea la
licitatie este conditionata de achitarea
garantiei de participare de 10% din
pretul de pornire. Relatii suplimentare:
www.hmexpert.ro; tel: 0722.563.286

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Cum public Anunt de Mediu in Ziarul Anunt de Mediu®

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Mica Publicitate Adevarul
Ghid de publicat anunturi in ziarul Adevarul

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Adevarul?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Adevarul

Pentru a publica anunturi in ziarul Adevarul va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Adevarul. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Adevarul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Adevarul

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Adevarul este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Adevarul pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Adevarul vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Adevarul si aparitia in ziarul Adevarul

Dupa plata anuntului pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Adevarul?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Adevarul aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Adevarul incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Adevarul in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Adevarul.

Cum confirm plata anunturi ziarul Adevarul?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Adevarul va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Adevarul?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Adevarul vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Adevarul. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Adevarul va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Adevarul.

Anunturile pentru ziarul Adevarul vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Adevarul?

Plata anunturilor pentru ziarul Adevarul se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Adevarul le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Adevarul cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Adevarul in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Adevarul.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Adevarul sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Adevarul"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Adevarul" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Adevarul"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Adevarul pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Adevarul pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Adevarul pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Adevarul la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Adevarul la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Adevarul. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Adevarul

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Adevarul este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Adevarul pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Adevarul va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Adevarul si aparitia in ziarul Adevarul

Dupa plata anuntului pentru ziarul Adevarul acesta va aparea in ziarul Adevarul la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Adevarul la rubrica DIVERSE

Anunturi Adevarul Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Adevarul DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Adevarul CITATII

Anunturi Adevarul Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Adevarul OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Adevarul Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2025. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Adevarul PIERDERI

Anunturi Adevarul Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Adevarul Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Adevarul LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Adevarul?

Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Adevarul

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Adevarul

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Adevarul

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
27 Apr 2025
#boycotAustria